Storingsregistratie

Ervaar je een storing in de levering van warmte en/of warmtapwater, meld dit dan via het Eteck storingsnummer, de MijnEteck App of ga via onze website naar MijnEteck Online.

Als je een melding bij ons doorgeeft, wordt deze door Eteck of een van onze servicepartners onderzocht. Wordt vastgesteld dat er sprake is van een storing, dan zullen herstelacties worden geïnitieerd. Eteck spant zich daarbij in om je gedurende de duur van de storing voortdurend op de hoogte te houden van de ingezette herstelwerkzaamheden.

Hieronder een overzicht van de door Eteck geregistreerde collectieve storingen in de levering van warmte en/of warmtapwater in de afgelopen jaren:

Storingsregistratie 2024

Storingsregistratie 2023

Storingsregistratie 2022

Storingsregistratie 2021

Storingsregistratie 2020

Storingsregistratie 2019

Om je beter te helpen gebruiken wij cookies. Naast functionele cookies, plaatsen we ook analytische cookies om onze website te verbeteren. Meer weten? Lees ons cookie- en privacybeleid.

Je kunt je voorkeuren aanpassen of meer informatie bekijken.

Deze cookies zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt. Deze cookies kun je niet uitzetten.
Deze cookies zorgen ervoor dat we het gebruik van de website kunnen meten en verbeteringen door kunnen voeren.
Deze cookies kunnen derde partijen, zoals YouTube of Vimeo, plaatsen.
Deze cookies stellen onze advertentiepartners in staat om doelgerichter informatie aan te kunnen bieden.

Zet je categorieën uit, dan kan het voorkomen dat gerelateerde functionaliteiten binnen de website niet meer goed werken. Je kunt altijd op een later moment jouw voorkeuren aanpassen. Bekijk ons cookie statement.