Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Sommige dingen zoals een verhuizing en je maandbedrag aanpassen kunnen online zelf geregeld worden, klik hiernaast op de directe link. Zorg dat je inlogt bij MijnEteck.

Ook begrijpen we dat je soms vragen hebt. Vind het antwoord op je vraag in onze handige Veelgestelde Vragen op deze pagina. Je kunt door de vragen navigeren, maar je kan ook de zoekbalk gebruiken.

Overstap naar nieuw betalingssysteem

Onze communicatie rondom maandfacturen, herinneringen, eind- en jaarnota’s zien er vanaf begin oktober anders uit.

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Onze diensten

    • Wij leveren op veel plekken in Nederland lokale en duurzame warmte om de ruimtes in je woning of bedrijf te verwarmen. Daarnaast leveren wij op sommige adressen ook warmtapwater en koeling. Wat we exact op jouw adres leveren en hoe we dat doen, kan je terugvinden op het tariefblad en de informatiekaart in ons online klantportaal MijnEteck.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Wat we exact op jouw adres leveren en hoe we dat doen, kan je terugvinden op het tariefblad en de informatiekaart in ons online klantportaal MijnEteck.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Eteck levert warmte en op sommige adressen leveren wij ook warmtapwater en koeling. Voor elektra zal je dus zelf een contract met een energieleverancier naar keuze moeten afsluiten. Uitzondering hierop zijn de projecten Buitengewoon Zorgzaam in Amersfoort en Leidschenhof in Den Haag. Wat we exact op jouw adres leveren en hoe we dat doen, kan je terugvinden op het tariefblad en de informatiekaart in ons online klantportaal MijnEteck.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • MijnEteck

    • In ons online klantportaal MijnEteck kun je veel zelf regelen. Wel zo handig! MijnEteck is er in twee varianten, die je beiden (gelijktijdig) kunt gebruiken; MijnEteck Online via onze website en de MijnEteck App als download op je mobiele telefoon. De voordelen van MijnEteck:

      • eenvoudig je persoonlijke gegevens wijzigen
      • inzicht in je verbruik (indien van toepassing op jouw adres)
      • overzicht van de rekeningen en status van je betalingen inzien
      • storingen eenvoudig doorgeven met hulp van onze storingswizard
      • advies over je termijnbedrag en pas dit eenvoudig zelf aan
      • informatie over de warmte-installatie in jouw woning
      • informatie en updates bij collectieve storingen
      • geef meterstanden eenvoudig door (indien nodig)
      • inzicht in het contract dat je met ons hebt gesloten
      • en nog veel meer!

      Nog geen inloggegevens voor MijnEteck? Deze kun je hier aanvragen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Als Eteck jouw warmteleverancier is en je bent bij ons geregistreerd als (nieuwe) klant, dan kan je veel zaken zelf regelen via ons klantportal MijnEteck. Je kunt via onderstaande link eenvoudig een account aanmaken. Hou hiervoor je klantnummer bij de hand. Deze kan je onder andere terugvinden op onze facturen. Na het aanvragen van een MijnEteck-account, krijg je een e-mail met een link om je account te activeren. Na activatie heb je direct toegang tot MijnEteck Online (via de website) en kun je gebruikmaken van de MijnEteck App (te downloaden via de App Store of Google Play store.

      Account MijnEteck aanmaken

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Je kunt gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen in de MijnEteck app of via MijnEteck online. Klik op "wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Je kunt MijnEteck aanvragen/van MijnEteck gebruik maken, zodra wij jouw aanmelding als nieuwe klant hebben verwerkt. Er kan dus enige tijd zitten tussen jouw aanmelding en onze verwerking. Mocht je aanmelding zijn verwerkt, dan ontvang je hierover bericht. Vanaf dat moment kan je ook gebruik gaan maken van MijnEteck Online en de MijnEteck App.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Contact met Eteck

    • Ons team staat voor je klaar om je op weg te helpen bij vragen. Mocht je via deze veelgestelde vragen geen antwoord vinden op jouw specifieke vraag, neem dan gerust contact met ons op.

      En wist je dat je veel zelf kunt regelen via ons klantportaal MijnEteck. Wel zo eenvoudig!

      Heb je ons nodig in verband met een storing? Bekijk dan de veelgestelde vragen en contactmogelijkheden bij het kopje Storingen en werkzaamheden. Zo ben je snel geholpen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Eteck gaat elke dag voor een zo betrouwbaar mogelijke levering van warmte en koude. Werkzaamheden proberen we zo goed, tijdig en volledig mogelijk uit te voeren. We doen dan ook onze uiterste best om je naar tevredenheid te helpen, maar soms gaat het mis en daar ben jij dan de dupe van. Sorry, dat had niet mogen gebeuren! We helpen je graag.

      • Een klacht oplossen lukt het snelst wanneer je contact opneemt met onze afdeling Customer Care via 085 - 0218 000. Samen zoeken we een oplossing en leggen je uit wat er precies is gebeurd.

      Heb je contact met ons opgenomen en ben je niet tevreden met het antwoord of de geboden oplossing? Dan heb je de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen. Dat kan via dit formulier.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!

Geldzaken

  • Betalingen

    • Iedere maand betaal je voor onze warmtelevering. Voor dit (voorschot)bedrag ontvang je maandelijks een factuur. Die factuur kan je op twee manieren betalen:

      Automatische incasso

      Wil je meer gemak en minder kosten? Kies dan voor betaling per automatische incasso. Het (voorschot)bedrag wordt dan iedere maand rond de 27ste automatisch van je rekening afgeschreven. Hierdoor heb je er zelf geen omkijken meer naar. Automatische incasso kan je direct aanvragen als jij je aanmeldt als klant. Mocht je dit (nog) niet gedaan hebben, dan kun je dat alsnog aanvragen. Vul het formulier in en stuur het aan ons terug. Wij regelen de rest.

      Iedere maand handmatig overboeken

      Je kunt ook betalen door het (voorschot)bedrag iedere maand handmatig naar ons over te maken. De maandfactuur dien je voor het eind van de maand te betalen. Voor het betalen per factuur wordt een maandelijkse toeslag berekend. De hoogte van de toeslag kan je terugvinden op de tariefkaart in MijnEteck. De kosten voor het betalen per factuur worden als factuurkosten weergegeven op je maandfactuur.

      Let op bij handmatig overboeken dat je de juiste gegevens vermeld (bedrag en rekeningnummer), zie ook de vraag 'Wat is het rekening-IBAN nummer van Eteck?'

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Vanaf oktober 2024 is Eteck overgestapt op een nieuw betalingssysteem. Hierdoor ziet de communicatie rondom maandfacturen, herinneringen, eind- en jaarnota’s er anders uit dan je mogelijk van ons gewend bent. Benieuwd naar de echtheid van onze nieuwe berichten? Controleer het hier.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Alle informatie over ons rekeningnummer/IBAN-nummer en tenaamstelling kan je terugvinden op onze factuur of jaarnota. Je facturen en jaarnota kan je ook terugvinden in ons online klantportaal MijnEteck.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Wil je betalen via automatische incasso, dan wordt het (voorschot)bedrag iedere maand rond de 27e automatisch van je rekening afgeschreven. Hierdoor heb je er zelf geen omkijken meer naar. Automatische incasso kan je direct aanvragen als jij je aanmeldt als klant.

      Mocht je dit (nog) niet gedaan hebben, dan kun je dat alsnog aanvragen. Vul dit formulier in en stuur het aan ons terug. Wij regelen de rest.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Mocht het ons de eerste keer (rond de 27e) niet lukken om het (voorschot)bedrag van je rekening af te schrijven, om welke reden dan ook, dan proberen wij het rond de 10e van de volgende maand opnieuw.

      Uiteraard kun je er ook voor kiezen om zelf het openstaande bedrag over te maken naar het bankrekeningnummer dat vermeld is op de factuur. Deze kan je ook altijd terugvinden in ons online klantportaal MijnEteck.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Betaal je via automatische incasso dan wordt het (voorschot)bedrag iedere maand rond de 27e automatisch van je rekening afgeschreven. Mocht het ons de eerste keer niet lukken om het (voorschot)bedrag van je rekening af te schrijven, om welke reden dan ook, dan proberen wij het rond de 10e van de volgende maand opnieuw.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Op dit moment wordt het (voorschot)bedrag iedere maand rond de 27e automatisch van je rekening afgeschreven. Het is momenteel niet mogelijk om deze incassodatum te wijzigen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Jaar- en eindnota

    • Als je bent aangesloten op een warmtenet van Eteck waarbij je betaalt voor verbruik, ontvang je ieder jaar een jaarnota. De jaarnota ontvang je in de eerste zes weken van het nieuwe jaar. Helaas kunnen wij niet ingaan op voorrangsverzoeken, in verband met vaste procedures en controles. Wij vragen je begrip hiervoor.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Op jouw jaarnota of eindnota zie je de balans tussen het deel dat je al betaald hebt via de maandfacturen en de daadwerkelijke kosten. Op je jaarnota staan de kosten die je afgelopen jaar hebt gemaakt plus de maandbedragen die je al hebt betaald.

      Heb je het afgelopen jaar meer betaald dan nodig was? Dan krijg je geld terug. Is het verbruik hoger geweest, dan zal je moeten bijbetalen.

      Op de jaarnota wordt ook een nieuw voorschotbedrag berekend. Hierbij houden we rekening met het verbruik in het verleden en de tarieven voor het nieuwe jaar. Het automatisch berekende voorschotbedrag is een adviesbedrag dat we automatisch voor je instellen. Dit kun je eventueel zelf verhogen (of verlagen) via ons klantportaal MijnEteck.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Op jouw jaarnota of eindnota staat een vervaldatum. Rond deze datum keren we het tegoed aan je uit. Is er nog een bedrag dat je aan ons moet betalen, bijvoorbeeld door een openstaande factuur? Dan verrekenen we je tegoed hier eerst mee. Een eventueel restant keren we alsnog rond de vervaldatum aan je uit. Via ons online klantportaal MijnEteck heb je altijd inzicht in de status van betalingen en facturen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Op je jaarnota berekenen we automatisch het nieuwe voorschotbedrag op basis van het verbruik in het verleden, de nieuwe tarieven en het aantal te verwachten koude dagen. Het kan dus zijn dat je dit jaar geld terugkrijgt op je jaarnota en ons advies voorschotbedrag toch hoger wordt. Dat kan komen doordat het bijvoorbeeld een warmer jaar is geweest dan gemiddeld of doordat in het nieuwe jaar de tarieven stijgen. We willen je daarom adviseren om ons adviesbedrag aan te houden om verrassingen op je volgende jaarnota te voorkomen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Neem alle meterstanden op en neem telefonisch contact op met onze afdeling Customer Care via 085-0218000. Samen controleren we de meterstanden die jij hebt opgenomen met de meterstanden die in ons systeem staan.

      Mocht blijken dat de meterstanden op je jaarnota onjuist zijn, dan zullen we deze aanpassen en ontvang je een gecorrigeerde jaarnota.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • In de eerste zes weken van het nieuwe jaar ontvang je (indien van toepassing) een jaarnota. Wat zie je nu precies op die jaarnota en waar zijn die kosten eigenlijk voor? Met onze toelichting op de jaarnota leggen we je graag uit hoe het zit. Download hiervoor onze toelichting op de jaarnota.

      Toelichting jaarnota_Eteck

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Voorschotbedrag

    • Dit kun je eenvoudig zelf doen via ons online klantportaal MijnEteck. Heb je hulp nodig? Bel 085-0218000 of neem digitaal contact met ons op.

      Let er wel op dat het verlagen van je voorschotbedrag op eigen risico is. De jaarnota kan door verlaging van het voorschotbedrag hoger uitvallen dan je verwacht. Daarnaast kun je een voorschotbedrag maar 1 keer per jaar zelf verlagen. Verhogen kan wel onbeperkt.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Het automatisch berekende voorschotbedrag is een adviesbedrag dat we automatisch voor je instellen. Dit bedrag wordt berekend op basis van het verbruik in het verleden, eventuele nieuwe tarieven en het aantal te verwachten graaddagen. Het kan dus zijn dat ons advies voor je voorschotbedrag hoger ligt dan je gewend was. Dat kan komen doordat het bijvoorbeeld een warmer jaar is geweest dan gemiddeld of doordat in het nieuwe jaar de tarieven stijgen. We willen je daarom adviseren om ons adviesbedrag aan te houden om verrassingen op je volgende jaarnota te voorkomen.

      Mocht je ondanks ons advies toch je voorschotbedrag willen wijzigen, dan kan dat via MijnEteck of in de MijnEteck App. Houd er wel rekening mee dat wanneer je je voorschotbedrag verlaagd en je verbruik hetzelfde blijft of hoger wordt, je volgend jaar moet bijbetalen op je jaarnota.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Op je jaarnota berekenen we automatisch het nieuwe voorschotbedrag op basis van het verbruik in het verleden, de nieuwe tarieven en het aantal te verwachten koude dagen. Het kan dus zijn dat je dit jaar geld terugkrijgt op je jaarnota en ons advies voorschotbedrag toch hoger wordt. Dat kan komen doordat het bijvoorbeeld een warmer jaar is geweest dan gemiddeld of doordat in het nieuwe jaar de tarieven stijgen. We willen je daarom adviseren om ons adviesbedrag aan te houden om verrassingen op je volgende jaarnota te voorkomen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Geldzorgen

    • Lukt het niet om onze nota's binnen de gestelde termijn te betalen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met Team Customer Care, dan zoeken wij samen naar een passende betalingsregeling. Ook bieden wij hulp bij verschillende vormen van besparen en de mogelijkheid tot een persoonlijk gesprek met een financiële coach.

      Lukt het (al) langere tijd niet om onze en andere rekeningen te betalen? Neem dan contact op met uw gemeente voor schuldhulpverlening. Zij helpen u met schulden die u zelf niet kunt oplossen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!

Contract en gegevens

  • Klant worden

    • Ga je wonen in een huis waar Eteck warmte en/of koude levert? Meld je dan zo spoedig mogelijk bij ons aan. Dit kan gemakkelijk en snel online.

      Na aanmelding ontvang je van ons een welkomstpakket met informatie over de service die Eteck levert, de tarieven en voorwaarden.

      Bij je aanmelding kan je direct aangeven of je via automatische incasso wenst te betalen en kunnen we direct een account voor MijnEteck voor je aanmaken. Wel zo makkelijk!

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Je kunt MijnEteck aanvragen/van MijnEteck gebruik maken, zodra wij jouw aanmelding als nieuwe klant hebben verwerkt. Er kan dus enige tijd zitten tussen jouw aanmelding en onze verwerking. Mocht je aanmelding zijn verwerkt, dan ontvang je hierover bericht. Vanaf dat moment kan je ook gebruik gaan maken van MijnEteck Online en de MijnEteck App.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Persoonlijke gegevens

    • Contactgegevens kun je eenvoudig zelf aanpassen in ons online klantportaal MijnEteck.

      Nog geen inloggegevens voor MijnEteck? Deze kun je hier aanvragen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Een wijziging van je rekeningnummer kan via ons digitale contactformulier worden doorgegeven. Het telefonisch doorgeven van een wijziging in je rekeningnummer is niet mogelijk.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Tarieven

    • Onze tarieven zijn te vinden op je tariefblad. Die kan je bekijken in MijnEteck Online of in de MijnEteck App. Onze tarieven worden jaarlijks aangepast. De tarieven gaan in per 1 januari van het nieuwe jaar. Hierover informeren we je in december.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Jaarlijks starten wij in november met onze inkoop van energie en het berekenen van onze tarieven voor het nieuwe jaar. De periode erna worden de tarieven gecontroleerd en verwerkt in onze systemen.


      Eind december ontvang je van ons bericht over de nieuwe tarieven en de totstandkoming daarvan. Onze nieuwe tarieven publiceren wij in de laatste week van december voor je op MijnEteck.


      In de tussentijd houden wij je via eteck.nl/tarieven op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
    • Jaarlijks maakt de Autoriteit Consument & Markt (ACM) in december de maximum tarieven voor warmte bekend. Zodra dit gepubliceerd is, controleren wij of onze tariefberekening voldoet aan de laatste eisen van de ACM. Het is mogelijk dat jouw tarief afwijkt van het ACM-tarief, maar het kan nooit hoger zijn.


      Aan het einde van het jaar, vaak net voor de jaarwisseling, ontvang je van ons bericht over jouw nieuwe tarieven en de totstandkoming daarvan. Onze nieuwe tarieven publiceren wij in de laatste week van december ook voor je op MijnEteck.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Verhuizen en afmelden

    • Snel en eenvoudig via MijnEteck

      Als je verhuist naar een woning zonder aansluiting op het systeem van Eteck dan kan je je bij ons afmelden.

      Regel dit eenvoudig online via MijnEteck.

      Om je verhuizing zo efficiënt en correct mogelijk te verwerken hebben wij de volgende informatie nodig:

      - de datum van sleuteloverdracht;

      - je nieuwe correspondentieadres.

      Verhuizing doorgeven zonder inlog

      Heb je geen toegang tot MijnEteck? Dan hebben we meer gegevens van je nodig, waaronder je klantnummer, e-mailadres en meterstanden. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Customer Care via ons digitale contactformulier. Let op, de verwerking kan dan wel enige tijd duren.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!

Meters en verbruik

  • Meterstanden

    • Jouw meterstand wordt weergegeven op een digitale meter, die is vaak geplaatst in de meterkast of berghok. De meterstand Warmte wordt meestal weergegeven in GJ (GigaJoule).

      Leveren wij op jouw adres ook warmtapwater en/of koud drinkwater, dan zit de watermeter vlakbij de warmtemeter. Deze meterstand wordt aangegeven in m3.

      Neem je warm water bij ons af? Dan kan je op sommige meters de stand Warmtapwater op de warmtemeter aflezen (bekijk hiervoor de instructies).

      Om je te helpen bij het aflezen van je meterstanden hebben we online instructies geplaatst van de meestgebruikte warmtemeters.

      Als er een kostendeler principe gehanteerd wordt voor de woningen in jouw bouwgedeelte of appartementencomplex, dan kun je de meterstanden niet in de woning uitlezen. Eteck zal in dat geval deze eenheden omrekenen naar een warmteverbruik en je voorzien van de juiste standen.

      Iedere woning is anders en er bestaan dus ook individuele verschillen. Voor de exacte situatie in jouw woning verwijzen wij naar de informatiekaart in ons online klantportaal MijnEteck of bekijk onze toelichting Meterstanden aflezen.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Grip en inzicht verbruik

    • Via MijnEteck heb je inzicht in je verbruik als je een slimme meter hebt. Zo zie je eenvoudig of je meer of juist minder verbruikt dan vorig jaar én hoe je verbruik is in vergelijking met gelijke woningen in de buurt.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!

Storingen en onderhoud

  • Zelfhulp bij storingen

    • Sommige storingen zijn inderdaad zelf op te lossen. We hebben een stappenplan om hierbij te helpen. Klik hier om hier uitgebreider over te lezen

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Storing melden

    • Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week via telefoonnummer 085-0218000. Geef hierbij duidelijk aan dat het om een storing gaat. Mocht de installatie een storingscode aangeven, geef deze dan ook aan ons door.

      Als er een defect is of je vermoed dat er een afwijking in de techniek is meldt dit dan via ons selfservice portaal MijnEteck. Telefonisch doorgeven mag uiteraard ook gewoon via 085-0218000.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!
  • Compensatie

    • Eteck maakt zo snel mogelijk nadat de storing bij ons bekend is een aanvang met de werkzaamheden om de storing te verhelpen. Dit is niet altijd mogelijk voordat jij hier iets van merkt. Het is natuurlijk heel vervelend als je ongemak ervaart door een storing en het is logisch dat je je afvraagt of je recht hebt op een vergoeding.

      Collectieve storing

      Bij een collectieve onderbreking van de warmtelevering en/of het warm tapwater heb je recht op een vergoeding. Hierbij gelden twee voorwaarden:

      • De storing heeft langer dan 8 uur geduurd
      • Het is niet de eerste storing in 12 maanden tijd

      Voor een storing die korter dan 8 uur duurde, ontvang je geen compensatie. Bij een storing van 8 tot 12 uur ontvang je een compensatie van € 35,00. Voor iedere 4 uur dat de storing langer duurt, heb je recht op een extra bedrag van € 20,00.

      Wij zullen je informeren over deze vergoeding, je hoeft hier zelf geen verzoek voor in te dienen. De compensatie wordt meestal binnen 3 maanden en uiterlijk binnen 6 maanden uitbetaald.

      Individuele storing

      Of je bij een individuele storing recht hebt op compensatie, is afhankelijk van de situatie. Als je meent dat je recht hebt op compensatie door een storing kun je met ons contact opnemen via ons digitale contactformulier. Wij zullen je aanvraag beoordelen en beslissen of je recht hebt op compensatie.

      Heeft dit antwoord geholpen?

      Bedankt voor je feedback!

Een storing?

Heb je last van een storing? Dat lossen we zo snel mogelijk op. Je kunt onze storingsdienst dag en nacht bereiken via 085 02 18 000 (gratis).

Lees hier wat je zelf kunt doen!

Zelf regelen

Via onze online omgeving MijnEteck kan je veel zelf regelen. Wel zo handig! Het geeft je inzicht in je verbruik en informatie over de warmte-installatie. Ontdek zelf het voordeel van dit online klantportaal.

Meer over MijnEteck

MijnEteck App

  • inzicht in je verbruik
  • melden van niet-urgente storingen
  • bekijk je facturen
  • status van je betalingen
Naar de MijnEteck App

Ga je verhuizen?

Ga je verhuizen naar een woning zonder aansluiting op het systeem van Eteck? Regel het snel en eenvoudig via MijnEteck. Op het moment dat het jou uitkomt. Geen gedoe, wel zo comfortabel!

Verhuizing doorgeven

Het beeld wat staat voor MVO bij Eteck. Een man die een kind in een kruiwagen in de tuin duwt.

Telefonisch contact

Persoonlijk met ons in gesprek? Iedere werkdag van 09.00 tot 18.00 uur staan onze medewerkers van de afdeling Customer Care voor je klaar.

Digitaal contact

Stuur ons voor niet-dringende vragen of opmerkingen een digitaal bericht. Zoals vragen over MijnEteck of over je factuur. Je krijgt van ons zo spoedig mogelijk een reactie.

Compliment of klacht

Iedere dag proberen we je zo goed mogelijk te helpen. Soms word je positief verrast en soms ben je teleurgesteld. In beide gevallen horen we dat graag!