Klantenservice
Hoe kunnen we je helpen?
Sommige dingen zoals een verhuizing en je maandbedrag aanpassen kunnen online zelf geregeld worden, klik hiernaast op de directe link. Zorg dat je inlogt bij MijnEteck.
Ook begrijpen we dat je soms vragen hebt. Vind het antwoord op je vraag in onze handige Veelgestelde Vragen op deze pagina. Je kunt door de vragen navigeren, maar je kan ook de zoekbalk gebruiken.
Ook begrijpen we dat je soms vragen hebt. Vind het antwoord op je vraag in onze handige Veelgestelde Vragen op deze pagina. Je kunt door de vragen navigeren, maar je kan ook de zoekbalk gebruiken.
Overstap naar nieuw betalingssysteem
Onze communicatie rondom maandfacturen, herinneringen, eind- en jaarnota’s zien er vanaf begin oktober anders uit.
Veelgestelde vragen
Algemeen
-
Onze diensten
-
MijnEteck
-
Contact met Eteck
Geldzaken
-
Betalingen
-
Jaar- en eindnota
-
Voorschotbedrag
-
Geldzorgen
Contract en gegevens
-
Klant worden
-
Persoonlijke gegevens
-
Tarieven
-
Verhuizen en afmelden
Meters en verbruik
-
Meterstanden
-
Grip en inzicht verbruik
Storingen en onderhoud
-
Zelfhulp bij storingen
-
Storing melden
-
Compensatie
Een storing?
Heb je last van een storing? Dat lossen we zo snel mogelijk op. Je kunt onze storingsdienst dag en nacht bereiken via 085 02 18 000 (gratis).
Zelf regelen
Via onze online omgeving MijnEteck kan je veel zelf regelen. Wel zo handig! Het geeft je inzicht in je verbruik en informatie over de warmte-installatie. Ontdek zelf het voordeel van dit online klantportaal.
MijnEteck App
- inzicht in je verbruik
- melden van niet-urgente storingen
- bekijk je facturen
- status van je betalingen
Ga je verhuizen?
Ga je verhuizen naar een woning zonder aansluiting op het systeem van Eteck? Regel het snel en eenvoudig via MijnEteck. Op het moment dat het jou uitkomt. Geen gedoe, wel zo comfortabel!
Telefonisch contact
Persoonlijk met ons in gesprek? Iedere werkdag van 09.00 tot 18.00 uur staan onze medewerkers van de afdeling Customer Care voor je klaar.
Digitaal contact
Stuur ons voor niet-dringende vragen of opmerkingen een digitaal bericht. Zoals vragen over MijnEteck of over je factuur. Je krijgt van ons zo spoedig mogelijk een reactie.
Compliment of klacht
Iedere dag proberen we je zo goed mogelijk te helpen. Soms word je positief verrast en soms ben je teleurgesteld. In beide gevallen horen we dat graag!