Klanttevredenheid onderzoek 2023
Naar aanleiding van eerdere feedback:
- Introductie Welkom Thuis-team
Dit team is op locatie aanwezig bij de oplevering van nieuwbouwwoningen om bewoners persoonlijk uitleg te geven over de werking van het systeem en hoe zij hier het best mee om kunnen gaan. Uit eerdere onderzoeken bleek een grote behoefte aan die informatie. Ook kunnen bewoners direct hun vragen stellen en bij eventuele opstartproblemen worden zij ter plekke geholpen.
Ontdek in deze video meer over het Welkom Thuis-team en de ervaring van bewoners.
- Online-hulp
Om tijdens piekmomenten ook telefonisch goed bereikbaar te blijven, is en wordt geïnvesteerd in hulp online. Sommige storingen kunnen namelijk eenvoudig door klanten opgelost worden. Dat scheelt veel tijd.
Wij waarderen feedback
De inzichten van onze klanten zijn van grote waarde. Door deel te nemen aan het onderzoek, krijgen wij waardevolle informatie en ideeën. We zijn vastbesloten om onze dienstverlening te verbeteren. Het motiveert ons om te zien dat onze inspanningen bijdragen aan de tevredenheid van de klant en het moedigt ons aan om het allerbeste uit onszelf te halen.