3 oktober 2024

Eteck stapt over op nieuw betalingssysteem

Bij Eteck streven we continue naar verbetering. Om onze dienstverlening verder te optimaliseren, stappen we per oktober 2024 over op een nieuwe applicatie. Via dit systeem worden onze facturen en herinneringen geautomatiseerd verstuurd. Met deze nieuwe applicatie zetten we weer een stap in het verbeteren van onze service voor eindgebruikers.

Onze betaalmogelijkheden

Op dit moment is het mogelijk om facturen via twee verschillende betaalmogelijkheden aan Eteck te betalen, te weten:

  • Automatische incasso
  • Handmatige betaling
  • NIEUW: IDEAL-betaallink

Betaal je op dit moment aan ons per automatische incasso?

Dan verandert er aan dat proces niets. Wel ziet de communicatie rondom maandfacturen, herinneringen, eind- en jaarnota’s er anders uit dan je mogelijk van ons gewend bent.

Betaal je op dit moment aan ons via handmatige betaling?

Dan ontvang je vanaf oktober een e-mail met daarin de factuur en een IDEAL-betaallink of een brief met QR-code. Door op deze betaallink te klikken of de QR-code te scannen, kan de factuur direct worden betaald. Daarnaast kan je er ook voor kiezen om met een handmatige bankoverschrijving te betalen, dit is in de nieuwe situatie niet anders.

Indien je brieven per post ontvangt, dan krijg je een brief thuisgestuurd met daarin een QR-code. Door de QR-code te scannen kom je automatisch in een beveiligde betaalomgeving van IDEAL. Hier kan je eenvoudig de betaling voldoen. Zie hiernaast een voorbeeld van de brief met QR-code.

Twijfel je over de echtheid van een bericht van ons? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard staan we ook voor je klaar voor vragen over deze wijzigingen.