Hoe kunnen we je helpen?
Ook begrijpen we dat je soms vragen hebt. Vind het antwoord op je vraag in onze handige Veelgestelde Vragen op deze pagina. Je kunt door de vragen navigeren, maar je kan ook de zoekbalk gebruiken.
Tarieven 2025
Eind december ontvangt u van ons bericht over onze tarieven voor 2025. De nieuwe tarieven publiceren wij eind december voor u op MijnEteck.
Veelgestelde vragen
Algemeen
-
Onze diensten
-
MijnEteck
-
Contact met Eteck
Geldzaken
-
Betalingen
-
Jaar- en eindnota
-
Voorschotbedrag
-
Geldzorgen
Contract en gegevens
-
Klant worden
-
Persoonlijke gegevens
-
Tarieven
-
Verhuizen en afmelden
Meters en verbruik
-
Meterstanden
-
Grip en inzicht verbruik
Storingen en onderhoud
-
Zelfhulp bij storingen
-
Storing melden
-
Compensatie
Een storing?
Heb je last van een storing? Dat lossen we zo snel mogelijk op. Je kunt onze storingsdienst dag en nacht bereiken via 085 02 18 000 (gratis).
Zelf regelen
Via onze online omgeving MijnEteck kan je veel zelf regelen. Wel zo handig! Het geeft je inzicht in je verbruik en informatie over de warmte-installatie. Ontdek zelf het voordeel van dit online klantportaal.
MijnEteck App
- inzicht in je verbruik
- melden van niet-urgente storingen
- bekijk je facturen
- status van je betalingen
Ga je verhuizen?
Ga je verhuizen naar een woning zonder aansluiting op het systeem van Eteck? Regel het snel en eenvoudig via MijnEteck. Op het moment dat het jou uitkomt. Geen gedoe, wel zo comfortabel!